7 december 2008 sondag

Andra advent idag då ....

I fredags kväll körde vi av och jag gjorde illa mig och har fortfarande as ont som fan :(.

Har inte orka skriva någe blogg har inte haft någe lust alls faktist, vet inte varför men så äre.
som jag mår nu vet inte jag inte, DU påvärkar mig så jävla mycket !!!! :@.


HEJDÅ!





tjenna!
 
går vell få upp den i 160 utan vidare problem.
okej kul med tjejer som har epa ;)
den är epa körd :) det vill säga mycket gas och mycket sladd!!
men den mår fint för det :)
 
där har du svar på frågorna :)



> Hej jag är lite intresserad av din epa.. lite frågor.. hur fort går den
> för det är min dotter som ska ha en epa.. hur mycket vild körd är den?
> du kan vel skriva lite fakta tll min e-post.. så hör jag av mig.. hej så
> länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0