31 december 2008 onsdag

Sista dagen på 2008 idag! 00:00 är det 1a januari :P haha. Ska nog vara med Jennifer och Joel :) och folk såklart ;).
Det hära året har vart både bra och dåligt men så är det alltid, men det har nog hänt mera en i andras liv! Ja, jag vet jag är självis! Jag hatar mitt liv en jag förstår inte, enda gången jag inte hata det var när jag hade dig! Nu ska jag förklara för allt folk hur det ligget till här

Jag saknar personen något förjävligt mycket, för han gjorde en son stor grej för mig! Han hjälpte mig igenom det svåra det riktigt svåra. Han gjorde så jag inte tänkte på det, han var alltid med mig han tog hand om mig när jag var ledsen han SKET inte i mig. Han lät mig sova hos han när det var jobbigt hemma eller så sov han hos mig! Han kanske inte förstår vilken grej han gjorde för mig, men var undebart att ha en person som bryde sig så mycket om mig aldrig någon som har gjort det. Du gjort så jag måde bra verkligen, jag brukar prata med mamma om dig för så fort jag gör det med någon kompis så blir jag bara um förklarad men mamma fattar mig TACK mamma! Jag måste ochså sluta skriva om dig och våga släppa taget om dig för du har släppt hela taget om mig. Det funkar inte att jag skriver om dig varenda dag nej det blir bara fel! Du har ju skaffa dig en ny och här sitter jag och skriver om dig jag får ju skämas verkligen! Du är en stark kille verkligen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0