3 december 2008 onsdag

Idag är det bara en massa saker i mitt huvud känns som om det ska sprängas av allt.
-
Det är inte kul att ha en ***** som har slagit en, skrikit åt en! En massa jävla skit man blir ju ledsen inerst inne.
Jag hoppas jag klarar allt det hära , men det känns som om jag kommer gå under jorden på något set uscha mig. Men det är just därför jag ochså har min blogg för att skriva av mig, och det är nog inte så många som läser den för jag har inte heller tvinga någon att läsa den. Den är för MIN egen skull ju ganska skönt att skriva av sig tycker jag. Idag fundera jag på om jag inte skulle höra av mig till mina "kompisar" skulle dom då höra av sig till mig? humm, det tror jag inte men vem vet (?).
Jag har ett liv som ingen annan har käns det som det är för ijävligt.................

supa ner sig skulle vara skönt

-

Jag vet vad kärlek är jag vet vad äkta kärlek är det var du som visa mig vad det var ochså. Jag kommer aldrig att glömma det. Att det var just du som visa vad äkta kärlek var. Men nu idag är jag riktigt glad att jag lärde käna dig och att du visa vad äkta/riktig kärlek var. Alvarlligt så trodde jag att det verkligen alltid skulle vara vi, men det visa sig att det inte var så det skulle vara. Men vad som en händer så kommer jag endå aldrig att kunna glömma det vi gjorde allt med dig är oförglömligt faktist. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta vad en någon säger så kommer du endå alltid att finnas längst inne i mitt hjärta. Din familj betyder exstremt mycket för mig med allt vi gått igenom det är oförglömligt enligt mig iallafall. Jag ska alltid hjälpa dig om du vill ha min hjälp och ibland skiter jag i om du inte vill ha min hjälp. När jag jag ser att du inte orkar mer när du bara skriker på hjälp när du gör saker så jag blir orolig och rädd. Då vet jag att du skriker på hjälp för jag gör själv så :/, det är lite synd att vi inte säger till varandra att nu måste jag ha din hjälp nu orkar jag inte jag ser bara en mörk väg framför mig. Då hjälper vi ju varandra men vi är för fega för det faktist. Men vad som en händer kommer jag aldrig mer att svika dig, för jag vet inerst inne att du behöver en stor hjälp men du tar inte i mott det för du orkar inte ha hjälp. Du vill lösa allt själv säger du men lilla vän det går inte säger jag och du skäler ut mig. Jag har själv sakt så men hur gick det (?). Allt rasa i min värd jag ville ta livet av mig och försökte nån gång sådär. Jag vill FAN inte att det ska gå så långt för dig jag är så otroligt rädd om dig. Jag vill ge dig allt i värden för att du ska må bra faktist men det går ju inte :( jag kan nästan inte göra mer en jag gör. Och just nu vill du inte ha med mig att göra, tänker jag rätt? Men lilla vän, jag kommer aldrig i hela mitt liv svika dig som jag redan skrivit. Förstå att du är viktig i livet, Hur skulle din mamma, syster och pappa klara sig om du försvan? Dom skulle bli så otroligt knäckta och ledsna, en exstrem sorg räker inte en enda mer förstå det. Vi alla vill hjälpa dig vännen! Vad som en händer kommer jag alltid att finnas och älska dig Viktor Robert Tallskog! <3
Bara för att kärleken inte finns i mellan oss behöver vi inte svika varandra!




-



Livet är jobbigt tycker jag, tänk om man fick bestäma hur man ville leva. Så bra jag skulle må då och alla andra men nu äre så att man inte får det. Men endå tänk om alla fick det då skulle det bli as tråkigt ju.
Jag är hemma varenda dag gö absolut ingenting mit liv går undear verkar det som.


nej nu orkar jag fan inte skriva mera i bloggggggen!
HEJDÅ !



-

nu är jag tillbaka på bloggen fast jag endå skrivit att jag inte orkar skriva mera, men jag älskar min blogg så mycket :D så jäklans skönt att få skriva av sig om jag ska vara ärlig. Jag skiver verkligen allt i min blogg det som kommer i huvudet det kommer sen på min blogg faktist, Men visa saker får man inte skriva här det MÅSTE man ha för sig själv. Fast man endå vill skriva det men alla ska faktist inte få reda på allt här i värden. Dom närmaste vet nog allt om mig hur jag mår och vad jag gör med mig själv och dittan och dattan.
Jag skulle behöva sova mycket.
jag skulle behöva äta mera och INTE gå ner mera.
Jag skulle behöva en skola som är rätt för mig.
Jag skulle behöva äkta kompisar som lovar att stå kvar fast man har det tufft i livet.
Jag skulle behöva mycket i mitt liv men faktist inte allt kan man få, Ibland kan det vara jävligt jobbigt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kuna skriva hur mycket som helst nu. Men vet inte hur jag ska få till allt :/.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0