24 december 2008 torsdag ( julafton )



Jag vet inte vad jag håller på med? Jag är en idiot spelar ingen roll vad någon säger jag ÄR det verkligen! Jag msåte bättra mig så det bara skriker om det. Förlåt om du hatar mig och inte vill veta av mig, du är en undebar vän iallafall och du betyder mycket för mig. Förlåt förlåt förlåt förlåt..Jag förstår inte varför jag inte tar det lungt med killer eller hur man ska utryka det.. Idiot mig jag vill flytta här ifrån så jag bara slipper allt faktist! Jag saknar det gamla men endå inte :/. Vafan lever jag för? Ingenting känns det som. Jag gör bara fel och sårar folk verkligen. Caroline bättra dig, tänk om någon kunnde säga så till mig. Det är bara jag själv som säger så till mig! Inget stöd från någon?..

Julafton idag och jag tycker det har vart totalt värdelöst!!! Men imorgon drar jag, jessica och pappas familjl till Vemdalen hoppas det kommer bli lyckligt och bra! Och hoppas det blir bra för min syster lite med :) tycker så synd om henne <33


Kommentarer
Amanda

addat dig

2008-12-24 @ 23:32:50
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0