17 december 2008 onsdag

Vakna 11 idag SKÖNT säger jag bara! Daniel hade självklart ringt han tyckte inte jag skulle sova längre en till halv 11. Äää, jag sover hur länge jag vill ;) haha. Nu sitter jag vid den hära jävla datan endå så jävla värdelöst. Men det finns fan inget att göra .............. Man ska ju gå i skolan men det funkar ju inte IDIOTER !!!! Så vad ska man göra om dagarna alla som läser min blogg kom på något jag kan göra! :D.


Nu ska jag äta frukost sen ska jag städa!

-

Så nu har jag gjort mitt fakist!
Idag har jag kolla på tv och sutit vid datan. Och nu ställer jag mig fråga, varför sviker alla mig? Alla sviker mig för att jag mår så dåligt? vad äre för kompisar man har? Eller äre jag som är ett jävla missfoster eller vad man ska säga? :s.. Känner mig som en idiot och allt! Jag skulle kunna skriva en lista på hur många som har svikit mig för jag mår dåligt! FYFAN...... Just nu funderar jag på att ge upp med livet tänk så skönt? För om jag var så värdefull som folk säger varför visar dom inte det då? Det finns en person jag undrar varför den sa som den gjorde. :'(
-


Har vart hos kusineran ikväll :) trevligt, ni gör en verkligen glad så mysigt! Snart blire Vemdalen :D:D:D:D
Jag vet inte vad det har vart med mig idag :s helt jävla deppig! Jag är så jävla trött på folk, jag önskar jag var död faktist jag vill bort dö slippa allt! Har tårana i ögonen nu :'( vafan jag orkar inte!
& varför säger folk det enda du bryr dig om är Hanna, men konstigt det är den enda kompisen som fattar något om mig! Jag är förbannat glad att jag har henne faktist! Jag älskar henne över allat annat på jorden!!!!
JAG VILL BARA DÖ NU NU NU OCH NU PÅ ENGÅNG!
Är döden kärlek?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0