10 december 2008 onsdag

VEM...
Vem är i rummet med dig? - min hund
Vem fick du sms av senast? - min bror. Jimmy :)
Vem tänker du på nu? - Marcus Selvin :'(
Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma

SENAST...
Vems hus var du senast i? - Hannas
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? - Jag vet inte
Vem är din favoritsläkting? - Wille :D
Vem i din skola går dig mest på nerverna? - alla idioter

VAR...
Var är din telefon? - brövid mig
Var är din mamma? - på jobbet
Var sover du? - i min säng
Var handlar du mest? - på stan
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - i min garderob
Vart åkte du senast bil? - vet inte :P

VAD...
Vad åt du senast? - mat
Vad drack du senast? - päron dricka
Vad är det för färg på dina byxor? - svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? - lypsyl
Vad gillar du mest med skolan? - ingenting, hatar den!
Vad har du på fötterna? - strumpor
Vad är din favoritfärg? - rosa och svart
Vad är ditt favoritskomärke? - peak
Vilken film såg du senast? - igår va tv kommer inte ihåg vad den heter
Vad hör du just nu? - Marcus låtar

NÄR..
När träffade du din bästis för första gången? - Josefin Holmgren? jadu när jag var liten
När är din födelsedag? 18 oktober
När gick du senast till ett köpcenter? - kommer inte ihåg
När köpte du senast nya byxor? - vet inte :P
När var senaste gången du tände ett ljus? - igår
När var du senast i skolan? - idag
När träffade du din pappa senast? - ett tag sen, saknar han
När duschade du senast? - idag
HAR DU NÅGONSIN..?
Sovit i en annan säng? - japp
Kört över hastighetsgränsen? - jag kör inte ens?
Målat om ditt rum? - ja
Dansat framför en spegel? - japp
Fått hicka? - japp
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? - ja
Varit i slagsmål? - nej
Smugit ur ditt hus? - japp
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - japp
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? - Japp
Varit förälskad i en granne? - nej
Struntat i skolan för att göra något roligare? - JAPP
Sovit i en säng med någon av samma kön? - japp
Sett någon dö? - nej
Varit på ett plan? - ja
Kysst en bild? - japp :P
Sovit till tre? - Japp
Älskar eller saknar någon just nu? - jo, båda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0