22 mars 2011 Tisdag

Inte blogga på jätte länge nu, men det jag har ingen lust att blogga när jag inte mår bra, vill tyvärr inte dela med mig av vad jag mår dåligt av riktigt.
Jag vill alltid hjälpa alla som mår dåliga helst dom som står mig nära dom kan jag liksom inte svika det går bara inte. Har för det mesta vart ute och åkte med min älskade har varit så mycket så har vella gjort något hella tiden känner jag. Men nu börjar jag kunna slappna va lite har prata lite med folk så det känns bättre. En sak som känns jobbigt det är att jag knappt går i skolan jag vill ju göra det men det är något som göra att jag inte går dit, hela tiden äre något i skolan som gör att jag inte kan vara där SUCK säger jag bara JAG VILL JU GÅ I SKOLAN ! Känner bara att jag är på väg ut ur rutinerna nu igen :( jag vill inte måste bli ordning på det hära verkligen jag måste ha rutiner annars brister nästan allt.
hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0