9 oktober 2012

Nu är det mycket som händer i mitt liv orkar inte ens känna efter, det jag känner är iallafall att jag har så sjukt ont i mina axlar här om dagen trodde jag att jag skulle dö usch så hemskt det är att ha så ont i musklerna :( men på fredag ska jag på massage längtar tills det onda släpper och det gör det nog lite på fredag. Annars är det lite struligt där och arbetstränar jag hoppas det löser sig så jag slipper sluta där och hitta något annat det skulle jag inte klara :(. Hösten är här och det är lite hemskt tycker jag härligt med alla löven men annars gillar jag inte den hära årstiden alls. Fyller år gör jag med snart!
Idag är enda lediga dagen den hära veckan så idag blir det att inte göra mycket för att spara energi åt resten av veckan. Sover inte bra på nätterna jag vaknar och har svårt att somna om så då blir dagarna förstörda om jag inte får en riktigt bra sömn :( tror det kan bero på att jag har ont med, jag hoppas att det kommer släppa lite på fredag hatar att ha en massa späningar i kropen :(.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0