2012 - 07 - 29

Idag äre en son dag så jag känner bara att allt är skit ingenting är roligt i livet. Jag önskar jag aldrig hade sona hära dagar det är så värdelöst att ha de jag strävar i mot allt jag kan för att inte ha sona hära dagar men det är svårt, jag måste helt enkelt acceptera att jag är den jag är och kommer nog alltid ha sona hära dagar men att jag kan lära mig hantera dom bättre.
Jag känner mig bara helt förvirad idag med allt, vet inte om det har med att min dag inte är så toppen. Min högst önska är att få vara som alla andra som jag brukar säga.
Känner att jag inte har någon vid mig just nu.




Kommentarer
Jessica

:( <3

2012-07-30 @ 01:52:42
URL: http://jessicaholmgren.blogg.se/
Sara S

Även om du inte är som alla andra så är du DU och du är bra!

Ingen är som alla andra, alla bär på något som gör att de känner sig annorlunda.



Du är bra.

Glöm inte det!



Du klarar mer än du tror :)



Många kramar!

2012-07-30 @ 12:13:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0