17 februari 2011 torsdag

Nu har min syster flytta till sin jätte fina/mysiga lägenhet jag är avis på henne jätte mycket men min tid kommer då jag flyttar hemmi från med. Jockes syster fick min systers gamla lägenhet :) super bra, så jag och jocke var ut till henne och frdrik igår dom  hade inte kommit i ordnig så vi hjälpte dom lite gran :).
Jag känner mig jätte trött i kroppen sen har jag så mycket i huvudet just nu. imorgon ska jag träffa S ser fram i mot det jätte mycket :) känns som om vi inte träffas på jätte länge. Annars i mitt liv är det nog som det brukar förutom att jag har en son ilska i mig jag bli så arg att jag känner att jag vill göra något man absolut inte får. Det är faktist inge roligt att känna så :( men det är så jag känner just nu hoppas det går över så snart som möjligt.
på alla hjärtans dag bjöd Jocke ut mig :) jätte mysigt ! Jag älskar min pojkvän så otroligt mycket, han gör mig så lycklig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0