5 juli 2010 måndag

Idag har Jocke och jag varit barnvakt åt Alexs det var roligt :) allt lika roligt att låna andras barn man lämnar tillbaka barnen till kvällen sådär lagom tills dom ska sova det är lagom ;) hihi. Sen har vi faktist inte gjort något mera har inte orka. Jocke sitter och kollar på oc boxern han har köpt ;) han kommer vara fast vid tv:en nu haha men jag älskar han för de ja ;) haha.
Jag skulle behöva åka till stan och köpa en ny bikini alla mina är för små och jag kan inte ha någon som sitter i naken får för jävla ont :/ så jag hoppas det kan bli lite kallare någon dag så mamma och jag kan åka till stan (a) mamma behövde en ny hon med sa hon, för man har ingen lust att åka i den hära värmen som är liksom usch vad jobbigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0