9 december 2010

Jag känner mig så otroligt stark idag, läste på bloggen som jag berätta om idag ni andra kan ochså läsa http://blogg.aftonbladet.se/19846/
jag förstår inte att jag är så bra som jag är att jag verkligen hjälper många genom att bara skriva det jag varit med om men det gör mig så otroligt lycklig :) jag verkligen älskar att hjälpa andra ju :).
Men jag har ju verkligen fått så mycket hjälp med min ADHD men det gäller ju att man är med själv ochså för man måste ju jobba själv och träna på saker som jag klara inte av att åka buss förr men nu går det okej, ibland kan det vara jobbigt men man måste träna och åter igen träna för att det ska hända något. Min psykolog eller vad man säger att hon är Marie som jobbar på kungsgärdet bupmotagning är nog den bästa av alla enligt mig. Hon är den som gjort att jag blivit så stark i mig själv och orkar med mig själv.
Jag har aldrig känt att livet har något gott med sig men efter all hjälp jag fått av kungsgärdet bup motagning så känner jag att livet är värdefullt verkligen :).
det enda jag är är orolig över som jag funderar jätte mycket på det är om jag kommer att klara av att jobba sen när jag gått ut skolan. Det är något som snurrar i mitt huvud väldigt mycket faktist!
Någon som kan ge tips på något?
kommer fortsetta blogga om min adhd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0