9 mars 2009 måndag

Ingen verkligen ingen förstår mig längre inte ens min mamma som alltid har förståt mig hon säger bara "kom igen nu" och så, Det går inte för mig! Det är bara svart inom mig vad ska jag ta mig till nu? Jag vet faktist inte själv vad nästa hjälp bli. Det kommer ju inte finnas någe hjälp till mig snart jag har fått så mycket hjälp men ingenting hjälper ju VAD SKA JAG TA MIG TILL? Jag orkar inte gå och må såhär längre jag ger upp är det de som är nästa? HJÄLP HJÄLP!!!!!!! Det spelar ju fan ingen roll om jag tar hjälp av någon kompis ingen förstår mig ju. Ingen har haft en son hära värdelös kompis det är bara jag på hela dena jord som är såhär värdelös dålig människa.
Alla säger ; ta dig i kragen eller ryck upp dig du är lite negativ :@ jag blir bara arg och ledsen. Det är inte lätt det går verkligen inte VAFAN SKA JAG GÖRA NU??????

JAG ORKAR INTE MED DET HÄRA IGEN!



Kommentarer
Någon somm är less på ditt djävla tjat om hur synd det är om dej!!!

Jag vet vad du ska göra!

Sluta vara en sådan djävla egoist! Gå i skolan och lär dej stava,jag lovar det behövs.Du är bara ett litet barn,lyssna på din mamma.Jag tror att dom i din familj mår lika djävla dåligt av att du springer och fjantar som du gör.

2009-03-09 @ 20:57:47
Hanna

Ja, jag antar att jag får säga tack?

Och hur kan du säga att ingen förstår dig

när du inte ens har testat att prata med mig?

Du vet att jag vill hjälpa dig, men kan inte göra så mycket när du inte ens ber om hjälp ..

2009-03-10 @ 18:27:43
URL: http://misselmblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0