20 mars 2009 fredag

Åt helvete med allt en fast det var en massa timmar sen jag var på möte och allt var som det vart! Jag ska leva i en egen värd kanske. En värd bara för mig själv och ingen annan får komma in? Självklart kommer jag prata med folk men inte mycket inte, folk är så jävla falska tycker jag! Säger att det är så fel att såra mig nu när jag mår som jag mår sen när den perosnen trycker ner mig så säger dom bara skit idet. DET GÅR INTE ATT SKITA I SONT !!! Jag fattar ingenting längre. Ta mig bara från den hära jävla värden så blir det bra eller har jag fel? Folk i Björklinge gör mig bara enu mer ledsen. Och smsett jag fick gjorde ju inte saken bättre och ni som var med då skiter ju it? Eller har jag fel? Ja det är vell som vanligt att jag har fel! Ingen förstår mig vad jag säger värkar det som det är jobbigt, men det är som det är det!

:'(


Kommentarer
JossanHolmgren

Du får allt att låta som om alla andra är dumma i huvet och gör så att du mår dåligt. Faktiskt så var det inte jag som lämnade dig, det var inte jag som svek dig, det var inte jag som blev sur och sa massa saker som gjorde allting fel.. Det var du caroline. Jag försökte hjälpa dig men du va otacksam och tog inte emot min hjälp så när det handlar om dig och mig får du skylla dig själv. Sen är det ditt val om du vill att vi ska ha det bra eller så här som det är nu, det är ditt problem och ditt val, för jag har gjort mina försök.

2009-03-20 @ 17:28:59
anonym

Bra skrivet, Jossan Holmgren!! Kan bara hålla med om att Carro får det att låta som om det är hon mot hela världen!! Carro kanske skulle tänka över lite hur hon faktiskt beter sig själv.....

2009-03-21 @ 10:32:34
Anonym

ingen orkar va med en så negativ person.du måste tänka lite positivt nåt måste det ju finnas som du tycker är bra eller?

2009-03-21 @ 13:06:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0