14 juni 2009 söndag

Igår hade jag en son konstig huvudvärk :( har inte det ofta men igår hade jag det och det gjorde ont i hela min krop :(, sov nästan hela kvällen. Sen gick jag och la mig vid 12 halv 1 men kunde inte sova så jag kolla på en film ensam Jocke spela poker som vanligt. Sen kom han efter en stund, jag var sur och bitter som fan! Nämner inget om det på bloggen men det vart bra sen allting :) tur det. Idag är jag på toppen humör :) lite ont i huvudet en :/ hoppas det försvinner. Jocke är hos sin pappa han kommer senare och kollar på film med mig :D det var någon film klockan 9 på 3an tror jag det var ;). Jag åkte till stan med Malin och Tomas till Malins bror och kolla när dom bygger Dannis hus :) det gick bra där ute, sen åkte vi till jula och handla åt mamma och örjan, sen hem hämnta mamma ner till Tomas och Malin jag fick mamma till att köpa pizza :D jipppi det var gott :D.

Aldrig kommer jag att lämna dig du betyder så otroligt mycket för mig. Sen du kom in i mit liv så har vart blivit mycket gladare och postivare :) så otroligt glad att vi träffades :D. Jag älskar dig min älskade Joachim :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0