9 juli 2009 torsdag

Igår var jag och lämna in min mobil som jag kasta sönder en gång när jag var arg :( det skulle kosta minst 1500 tråkigt :( men som sakt jag har ju blivit lugnare efter min medecin kan man säga :) och i agusti får jag min andra medecin som kommer att hjälpa mig i skolan mera den är mot adhd :). Jag hoppas den kommer hjälpa och juste folk frågar varför jag inte får dricka alkohol det är för att jag äter starka medeciner men jag äter helldre medecinen och får ordnig på mit liv en att dricka faktist :) tiden kommer när jag får dricka med ju :).
Jag tycker det är tråkigt att det regnar så mycket :( man blir inte deppig men man blir lite nere av det :( jag har inte gått upp ur sängen en och klockan är halv 1 :O har inte ens ätit något inte bra, har bara tagit min medecin en så länge.
Sov ensam i sängngen i natt jag vakna 3 gånger usch jag hatar verkligen att sova utan min Joachim hoppas han kommer hem idag och sover och gosar med mig.
Klippte mig igår ochså :) så otrolitg mycket härligare :D Jimmy klippte mig sisst ju :O det såg inte så bra ut liksom, så min kusin klippte mig :) och Malin färga håret ;).
Idag vet jag inte vad jag ska göra finns inte så mycket att göra liksom, ska duscha och plocka undan lite i rumet göra lite fint tills älskling kommer hem :).

jag saknar min älskling!


Kommentarer
jennifer gräll

bra inställning till det där med medicinerna och drickandet :)

2009-07-09 @ 23:47:53
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Agnierszka

Hallå igen,tycker de är kanon som du skriver att du låter blir drickandet,hmmmmmmm,

Fråga mej hur ja blev ibörjan när ja åt antidepprisiva mediciner och ahdh medicin,ojojoj,inge roligt,

Hoppas du blev fin i håret;)ÅÅ vet du ja kan lova dej att du kommer märka en en bra skillnad när du får den andra medicinenPs;Dyrt att bli arg hihihi

2009-07-10 @ 23:14:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0