7 juli 2009 tisdag

Har inte skrivit i bloggen på ett par dagar har inte haft någon lust alls faktist. Men fick lust att sklriva lite för jag såg en kommentar jag hade fått :) man känner sig så mycket starkare när man får såna kommentarer :) jag vet att jag är en riktig kämpe. Jag tycker liver är undebart det har jag inte tyckt på länge faktist men min medecin hjälper mig att göra mig starkare och det hjälper så bra :) så skönt. Jag har inte vart sådära deppig på 1 månad om inte mera och det är verkligen rikord :D det är så skönt. Jag har inte heller kasta sönder något livet har blivit så bra, plus att jag har en undebar kille! Och en undebar mamma och syster :).


Kommentarer
Agnierszka

Härligt att höra att medicin hjälper dej,Synd bara att man hinner ge upp hoppet en massor me ggr,Man vill att den ska börja värka på samma gång man stoppar den i munnen mén ack så fel man har tar såååå lång tid ;(.Men de är tur att hoppet är de sista som går ur den,ÅÅÅ jag kan bara säga med egen erfaren het att de är dom riktiga vännerna som stannar vid din sida.Hjälper o stöttar,

Men de vore roligt om du skrev på din blogg dom dagarna du har de bra me;) Roligt att läsa,

Kram

2009-07-08 @ 00:50:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0