3 januari 2009 lördag

Jaduu, vilken kväll/natt HAHA vad ska man säga om alla?
Mamma och mammas 2 kompisar och Lottas lilla son var med :D 3åring kaxig jävel :P men iallafall,
mamma och dom drog på krogen jag skulle vara barn vakt eller hur man ska säga ;P han sov och jag satt nere med en massa kompisar :) Pontus, Hanna, Marcus, Josefin, Emil och Micka men vi hade iallafall kul :D nåra va oss :P HAHA!
Tack alla för en otroligt bra rolig kväll :)

Idag känns det som om det kommer bli en väldigt lugn kväll, jag skulle ha haft det igår :P men så vart det verkligen inte. Hoppas på att det blir det idag!

kärlek

-


Jadu, vad säger man? Ensam bäst?

Jag mår bra faktist jag börjar lära mig att inte ta någon skit av någon! Varför ska jag det liksom? Jag står på egna ben säger vad jag vill och tycker. Jag lyssnar på det jag vill, men ibland lyssnar man för mycket INTE BRA! Måste bättra mig faktist !!
Kärlek vafan är det? Jag orkar inte ens med det, det blir bara fel hela tiden när det handlar om det. Jag kanske borde dra mig i kragen och må bra förs innan ett jävla förhållande? Hjälp vad tycker in alla?

Jag tycker iallafall att jag är SNYGG och allt :D


-


Nu är jag tillbaka till min favorit blogg :D jag kan verkligen inte sluta skriva i min blogg när jag sitter vid datan :P. Jag förstår inte varför alla tar bort allt gamalt i blogen man skriver ju inte för någon annans skull :s man skriver för sin egen. Men men, det kanske bara är jag som skriver för min skull? Min hund ligger iallafall brövid min här och sover :) värdens gulligaste hund jag har! <3 älskar han. Min data dörr snart så jag skriver mera senare (:. Laddar upp bilder från igår senare när jag ladda min data :).

-


Nu har jag kommit hem från Viktor vi har kolla på en film och bara haft det bra :D. Emil var med ochså, och hampus en stund! Jag är rätt så trött idag:P ska snart sova faktist! Sitter med datan i knä pratar i telifonen och kollar på tv ;). Men nu ska jag kolla på tv och prata i telifonen sen sova!

godnatt alla ÄKTA!
skriver blogg varedan dag!


Kommentarer
världens bästa pontus

ja bra, ta ingen skit. som jag och din mamma sa igår vafan be dom äta din bajs :p



puss påre

2009-01-03 @ 15:22:27
Jossan

Du ditt lilla fyllesvin!! Nej jag skoja, nej men kärlek är nått man måste vänta med tills man verkligen älskar sig själv och den andra personen så klart. det tror jag iaf (:

2009-01-03 @ 15:24:09
linnlandberg :)

ja jag tror det är bra att du tar tag i dig själv först :) kärleken kommer när den kommer :D och du är AS fin carro! tro inget annat! :)<3

2009-01-03 @ 15:49:50
URL: http://linnlandberg.blogg.se/
BLOGGAREN

va gulliga ni är :)

2009-01-03 @ 16:48:51
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0