19 februari 2009 torsdag

Jag förstår fortfarande inte vad folk tänker med? Jag blir så himla iriterad på en del människor, man vill bara skrika ut men det går inte för det finns inga ord inom mig :(. Jag mår inte dåligt men ibland inbilar jag att jag mår dåligt rätt jobbigt faktist :( jag hatar det uscha mig. Öskar jag inte gjorde det faktist vill bara vara en vanlig människa som inte mår dåligt! Men jag är inte som alla andra eller a ingen är lika någon men att man inte mår dåligt då. Jag är en människa som nästan alltid mår dåligt ju :@ :(. Jag skriver aldrig något posetivit i min blogg typ, förstår inte hur folk tycker det är roligt att läsa det jag skriver i äntligen. Bara en massa saker om mig och att jag bara är nego jaja det är erat vall ni som läser allt skit i min blogg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0