21 december 2009 måndag

Jag jobba hos mamma idag dom var en för lite så jag hoppa in där ja :) det gick jätte bra roligt att göra något en att sitta hemma :). Sen kom älskling och Jimmie in och hjälpte till med!
Jag känner mig helt slut i kropen jag somna vid 1 i går gick upp 7 :o usch så ikväll känns det som om det kommer bli en tidig kväll för min del SKÖNT.
Övervånigen är klar väntar på att det ska torka färgen sen äre bara flytta in i sovrumet :) bor ju i allrumet nu.
Snart äre jul med mysigt att det kom en massa snö med :D undebart härligt.


Jag orkar inte en massa människor det bliralldels för mycket för mig om jag ska vara där det är mycket folk som att gå på stan nu usch skulle vara hemskt. Då är jag heldre hemma och pyssla lite och så.
Jag mår inge bra idag :( känner mig bara allmänt nere tänkte för mycket idag vet inte varför? Men det är mycket bara.

- bråk
- skrik
- saknad
sen slutar det med att jag blir galen för att jag stängen in mig i min värd och bara struntar i alla andra,
FAN!

Igår var vi hos kusinerna och hade lite fika innan jul :). Och mathilda kusin var hemma :) undebart att få träffa henne har sakna henne otroligt mycket faktist! Ska åka till henne där hon bor sen kanske :) det skulle vara gerymt kul att åka till norge faktist :). Vi får se.



HEJ!!


Kommentarer
Mathilda

Va glad jag blir. Du är så fin gumman ! Hoppas verkligen att du kommer.. vi ska snacka om det där ;) God Jul älskling =)

2009-12-21 @ 22:52:59
URL: http://mathiildab.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0