11 december 2008 torsdag

Gick och la mig grymt sent igår inte bra av mig, för i morse när klockan ringde orka jag fan inte gå upp så jag vart hemma idag INTE BRA CAROLINE!! Så imorgon måste jag gå och det är faktist fredag med :). Jag går ju bara en timme om dagen med, Hanna och jag tänkte ta en promenad idag men hon sover en :P.
Min lärare ringde nyss och sa att det var lucia imorgon ska kolla på det ja :).Och morgon äre 2 år sen dom stängde av Marcus och han åkte till himlen :'(. Så imorgon kommer det vara en tung dag faktist :/ :(.
Min hund ligger brövid mig och sove så gulligt :) bästa hunden.

Jag förstår inte hur ni tänker mellan er, jag blir bara så jävla arg och less på er. Men i äntligen ska jag inte bli det för det är erat vall. Men ni förstör för varandra liksom men säger jag något blir det bara ett jävla liv.
trodde inte det hära om dig :O :(.



Jag hatar när du ska bete dig som min pappa! IDIOT!


--

Ibland vänder mitt humör snabbt väldigt snabbt kan jag lova och det har det nu gjort ochså! Det är inte kul när det blir så, men ibland blir det så bara usch. Jag känner att allt bara rassar och det har det nu med, jag känner mig tjock och äcklig och allt är skit just nu! FAN säger jag bara jag skulle vilja krypa ner långt ner i jorden nu och aldrig mer visa mig, fan att folk kan förstöra för mig så snabbt. Jag förstår fan inte jag förstår fan íngenting nu heller ............... Så här blir det när jag blir arg-ledsen-iriterad-äcklad och allt FDIRHEJNKD1 MNRKDJIHVDONGDCFDR JKDILCX!!!!!!!!!!
Jag saknar allt och jag saknar inget (?) vad äre för fel då? :s JO stora fel fan!
Jag har det dära leende på läpparna men i äntligen inte ;s det är helt sjukt, när jag är med en massa folk så blir det atomatiskt att jag måste vara glad och då är jag det :s någe fel på mig SOTRA!! Jag tror det är därför jag inte har så mycket kompisar faktist! Har en Hanna och ingen annan som förstår mig faktist!




--

Ursäkta mitt förra bloggande jag var ledsen. Men i stora drag är det sant faktist!
Jag känner mig deppig!
Har nästan ingen lust att göra något ihelgen om jag ska vara ärlig..



jag ska vara duktig och sova nu fast klockan bara är 22:21

GOD NATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0