21 augusti 2010 lördag

Idag har jag inte gjort så mycket har varit hos syster en stund i morse eller hur man säger det :P cykla dit vid 10 halv 11 va klockan syrran skulle färga håret så jag lekte med Moa :). Sen skulle dom på kalas så då cykla jag hem och har inte gjort ett skit hemma idag rätt skönt faktist :) imorgon äre visnig shit va pirrigt tycker jag.
Jocke är på match nu kommer hem ikväll någon gång? Mamma ska bort på kräftskiva fast hon kan ju inte äta det så hon tar med sig en paj. Jag är stannar hemma ja bäst så tror jag :) hihi hunden och jag liksom. Jocke kommer ju någon gång ikväll med så och mamma kommer ochså senare i natt :P.

jag förstår inte hur man bara kan strunta i sina barn enligt mig är det så att barnen är värdefullast eller har jag fel? Jag har inga barn men jag kan faktist tänka mig att det är så att man tar barnen i första hand men en del gör inte det och hur fan tänker man då? Dom som gör så dom kan ju börja tänka på varför dom staffa sig barn tycker jag! Jag känner många som har skilda föräldrar eller att den ena är död och mamman/pappan skiter i sina barn jag fattar inte dom kan ju bara dra åt helvete enligt mig. Man behöver både en MAMMA och en PAPPA men en del föräldrar har ingen hjärna och skiter i sina barn och tar hand om dom nya barnen i stället fyfan för sona säger jag bara. När jag skaffar barn ska jag aldrig i hela mit liv skita i mitt barn och jag ska se till att inte skilja mig för det är så förjävligt har jag tyckt och tycker en idag om att ha skilda föräldrar. Jag ska ta hand om mitt barn så himla bra som möjligt och jag ska se till att ta hand om mitt barn fast en jag har en dålig tag aldrig i helvete jag ska skita i mitt barn när jag får barn.
Min systers barn shit jag kan inte bara dum eller säga nej om hon behöver ha hjälp med något. Det går liksom inte för jag förstår henne så himla bra med, Moa är som ett barn för mig med elller hur man ska säga har alltid varit där om hon vill ha hjälp med något ju. Så jag är så sugen på att skaffa mig en egen liten men det får stå på listan ett tag till. Måste sluta skolan och få mig ett jobb först sen så ska jag ha mig ett barn. Tror både jag och Jocke vill ha oss en liten! Men vi måste ju först och fremst komma ordnig hemma nu när vi ska flytta med. Men jag ser i framtiden mig och Jocke som föräldrar. Både jag och Jocke har ju tagit hand om Moa så vi vet ju hur det är att ha en lite gran iallafall!

jag älskar dig Joachim mest av allt, du och jag föralltid <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0