21 april 2010 onsdag

Ska ju på möte idag klockan 2 är pirrig som fan. Ska snart gå och duscha så man ser ut som en människa för just nu känner jag mig döende har knappt sovit något i natt. Vakna flera gånger bara för att jag är så pirrig för idag! Ska ju dit utan mamma idag hatar nytt utan mamma!! Men men det kommer nog gå bra..
Igår hade jag så jävla tråkigt nästa så tråkigt att jag börja grina fyfan vad jag hatar sona dagar!!
Mamma är sjuk ochså fast hon jobbar endå duma henne, så får se om det blir jag som gör maten idag ;) jag är sugen på kötfärsås med majs i :D mums. menmen det är länge kvar till middagen haha.

Sista april alla ska vara med sina nära och ha kul, men jag då?

På fredag har jag och Joachim varit tillsammans i ett helt år. Sjukt fort det har gått :) får se vad vu hittar på då.
Jag älskar han lika mycket en <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0