3 september 2009 torsdag

Jag va i skolan idag :) det är ett under jag trode verkligen jag inte skulle orka upp :O men det gjorde jag. Jocke var ju med på bussen så det gick bara bra för mig :D vart stolt över mig själv att det gick så bra. Jag var verklige nervös viste ju inte vilka jag kom med :O men när jag kom dit sat det en tjej so hete Emma och hon var jätte snäll :) prata lite med henne och hon verkar vara en son som mig eller hur man ska säga, folk förstår mig inte alltid med hon gjrde det verka det som skönt tycker jag :). I morgon äre en ny dag och jag ska till skolan då med :) känns riktigt skönt faktist :) skönt att komma ut se folk och få prata med andra en Jocke, mamma och syster liksom. Inget illa menat men jag behöver ju öva på det och det är undebar skönt att komma ut tycker jag själv nu :D. Jag är så glad att jag har sont stöd av mamma, jocke, syster <3 undebara dom, dom är värda guld om inte mera endå :) <3 utan dom ingen mig såäre verkligen :). Jag blir så ensam att sitta hemma om dagarna och ha tråkigt och inte träffa folk :/. Så torsdag - fredag skola :D skönt jag kommer längta i morgon när jag slutar tills på torsdag. Lärarna är så undebara dom förstår en så bra, och hjälper en på ett sont bra sett :) trode aldrig jag kunnde på den hära hjälpen men nu har jag det och jag är super glad verkligen :D.
I alla fall nnär jag sluta så gick jag och åt med emma och 2 lärare och en annan elev trevligt :) sen gick jag med emma till bussen prata lite med henne :) sen gick jag ner på stan möte upp syster och moa :D kolla lite på skor och jacka sen kunnde jag inte låta bli att kolla på skor (a) och jag hitta ett par jag vart kär i verkligen :D men har inte pengar nu :( och det var rea på dom SUCK SUCK SUCK verkligen :( fick nästan en tår i öga ;).
Jocke är på tränig just nu och mamma är med jobbet på någonting :P och jag själv har mublera om och håller på och tvättar med :). Nej nu måste jag till tvätten.
PÅ LRÖDAG BLIR DET SRACBOOKING MECA :D ROLIGT!!!!! LÄNGTAR VERKLIGEN !!!!!! :D


( längtar redan efter min älskling hoppas han kommer snart (a) <3 )


Kommentarer
Agnierszka

Hej lämnar ett tryck med att tala om att du är en super kämpe,så glad öfr din skull att du har så många kära omkring dej ,



kramar agneirskz

2009-09-07 @ 00:54:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0