11 oktober 2009 söndag

Jag vet inte vad längre, folk :s vad äre för fel på dom i äntligen? Alla är konstiga känns det som. Men ibland är man i en son perjod ju. Man kan inte alltid har det lätt här i livet, men jag är nöjd med livet. Bara att det är jobbigt att vara i tonåren som mamma sa till mig det är inte ett dug roligt det vet nog dom flesta ochså. Men skolan går bra och jag trivs så super bra :D och har praktik nu med och trivs där med :) helt underbart om jag får säga det :).
Men det dära med vänner, ja vad säger man? Jag vet inte riktigt om jag kan lite på någon bara blir sviken :(. Min storasyster, Pojkvän, Mamma och systers kille Tomas det är vell dom som betyder MEST, utan dom vet jag inte vad jag skulle göra ens :s. Man ska vara rädd om dom man har och tavara på det man har och inte bråka och tjafsa om onödiga saker säger jag!
Men jag mår bra :) lite små ledsen men jag funderar ju så grymt mycket på allt.

Dom döda
hur min framtid kommer se ut
sen ibland drömer jag mig bort om mig och jocke, brukar tänka vad skulle jag göra utan han? Ibland kommer det en tår för jag är så glad att han kom i mit liv :´) jag älskar han så mycket verkligen! Läskigt vad en människa kan betyda mycket :o tycker jag.

Flytta det skulle vara undebart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0