30 maj 2009 lördag

Lite trött efter gårdagen :P haha. Jag vet inte vad jag ska säga om allt igår, jag försötrde allt och jag blir så less på mig själv skärpnig nu!

Idag har jag inga planer att göra, Jocke är med kompisar jag orka inte träffa någon just nu. Kanske är med dom senare annars kanske det bli film och gott hemma hos mig om folket vill det :). Jag känner inte för något idag bara lägga mig ner och sova mig igenom den hära dagen, Det är skit härligt väder :D det får jag inte glöma att skriva :D det var det igår med helt undebart verkligen :). Sitter vid datan och lyssnar på all musik jocke fixa till mig tack älskling :).
Nu ska jag kolla på en film tror jag.


jag saknar dig så fort vi inte är med varandra,
jag älskar dig av hela mit hjärta :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0