4 mars 2009 onsdag

Jag fick lämna kiss prov idag och det visa på att jag har Urinvägsinflammation :( usch det gör så ont. Har gått med det ett bra dag med :O :( hoppas att det kommer bli bra om jag nu får rätt medecin de vill säga ja, Annars så är jag skit förkyld och hostar :( bara negativa saker i dagens blogg inlägg. Jag gick inte heller till skolan idag kropen orkar inte :( jag försöker kämpa mig dit men faaaan det går inte idag :( har ont när jag kissar och annars med det svider med endå så gör det ont. Och så är jag förkyld och hostar så det kommer upp en massa slev typ spyr :( åååh uscha mig. Hoppas det kommer bli bra inom kort :) men det kommer nog bli en hemma helg som jag känner mig nu orkar verkligen inte göra något. KRYA PÅ DIG CAROLINE *
-

Killar är så störda faktist jag fick höra att du bara ville ligga med mig idag och det är exsakt samma med den andra! Usch på er, jag vill ha en son kille som DIG det fins bara vissa som vet vem jag menar faktist hihi. Jag tänker skita i visa nu för tiden :) är bara så less på sona idioter som bara är ute för att få någon tjej att ligga med :@ far åt helvete med er!



Kommentarer
camilla

sånna killar finns det tyvärr för gott om :P

2009-03-04 @ 16:30:17
URL: http://camoowgli.blogg.se/
bloggare

ja fyfan!

2009-03-04 @ 19:01:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0