24 mars 2009 tisdag

Jag hatar min mage jag har ont i den hela tiden :(. Jag orkar inte gå till skolan idag men det är inte heller värt att skita i den men har stor lust till det faktist! Jag tänker att jag jobba otroligt bra igår och då behöver jag inte gå idag, men så kan man inte tänka jag vet det. Men jag önskar man kunde det! Har ju jävla möten och skit idag med, hoppas på att allt går bra. Jag sitter här och håller på och fixar mig men det går absolut inte fort borde gå till skolan om si sådär 30 minuter HÖGST! Men frågan är är jag klar om en halv timme? nej det tror jag inte då. För jag orkar inte stressa då får jag enu ondare i magen! Och idag har jag faktist riktigt ont :(.. & sen vet jag att jag mår bättre om jag tar mig till skolan, blir glad att vaa där vet inte varför men så äre ialllafall!

 jag ska bli blond igen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0