24 mars 2009 tisdag

Skolan halv 1 möte nere på skolan 2 efter det fort in till stan för klockan 3 ska jag till psykologen! Sen så blir det en ny moppe hjälm till mig jipppi :D sen blir någon god mat mums :D.

-

Allt går så fort fört fort tycker jag att allt går nu för tiden skulle behöva stanna upp en minut och bara vara. Vast endå skulle jag villja ha tillbaka allt som vart det skulle vara det bästa tror ja. Jag hatar att tänka så det gör ont i bröstet, jag vill tänka så jag blir glad. Skulle nog behöva flytta här ifrån gud så skönt sen komma tillbaka om 1 2 år så kanske jag inte tänker som jag gör då. Jag blir inte kär i vem som helst men har jag en gång blivit det i någon kan jag inte släppa taget eller om dig så äre så i alla fall. Har alla kort kvar från när det var du och jag, jag kan datume när vi vart tillsammans en läskigt att jag kan det tycker jag :( betyder det att jag tycker om dig en? Jag vet inte alls ja. Att det ska vara så svårt att lämna en person i frer ja jag tycker det :( uscha mig!


Kommentarer
Anonym

Men skärp dej nu,gå i skolan och lär dej stava!

2009-03-24 @ 10:50:25
bloggaren

jag tvingar ingen att läsa det jag skriver :)

2009-03-24 @ 11:39:47
nära och kära

de är väl du din anonyma jävel som bör lära dig att stava ''dej dej''och de ska ju vara mellanrum mellan komma och gå haha :P

2009-03-24 @ 20:33:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0