20 mars 2009 fredag

Gick och la mig klockan 10 igår kväll var så otrolitgt trött ju. Skulle ju upp med mamma idag för jag skulle på möte med min papppa. Så jag som 9 timmar i natt SKÖNT säger jag bara och det behövdes.- För när jag var på möte idag grina jag i en timme jag vet inte hur det gick på möte? Jag känner mig vara värdelös och att allt är mitt fel faktist. Svider i ögonen och jag vill bara försvinna och aldrig mera finnas!!! Så ta mig här ifrån NU tack den som gjorde det den skulle jag nog ge guld för det är vell ingen som kan göra det mer en jag själv? Jag ska inte göra ett skit idag bara vara hemma som jag känner mig nu är helt slut i kropen och jag vet inte vad :'( ska nog moblera på mitt rum och bara vara föra mig själv det kanske jag behöver jag vet inte ja? Grina ut enu mera kanske? För om jag ska göra något måste jag ta mig dit själv för mina "kompisar" kan aldrig öppna munen och fråga om jag vill följa med. Så jag får ta min moippe fast det är 4 minus ute typ. jajaj orkar inte ens bry mig! Det kanske inte finns äkta vänner?

Tack för mig!
döden, jag ser dig när jag blundar & när det är svart i mitt älskade rum!


När jag väll försöker kämpa mig upp till toppen så jag ska må bra kommer det bara mer och mer ju. VAD FAN SKA JAG GÖRA? Jag vill inte längre leva i den hära värden inte längre må såhära dåligt jag går under av mig själv? Hur kan en son liten männsika som jag ge mig själv så stora äckliga duma problem? Eller aa för sig jag själv gör ju inte dom, det finns så många som gillar att såra mig med och bara trycka ner mig till botten VARFÖR? Snart kommer jag skita i alla som har kontakt med er med. Jag förstår liksom inte vad som är så roligt att bara förståra för mig hela tiden? Det är ju bara ni som förstör för mig med. Det är inga andra vad tyder det på i enkligen? Jag vet ju inte själv vafan det är :'(. Att ingen säger till er då? Nej ingen vågar är det så jävla töntigt men dom tycker vell kanske det är kul att se mig gråta och snart då? Ska jag dö då? eller vad ska det bli av mig? Jag själv orkar inte säga till dom det blir ju bara värre då och jag orkar inte bråka jag mår bara dåligare då. Jag vill inte bråka med någon ju jag vill må bra som alla andra. Men jag är så jävla värdelös och allt så det är bara glömma mig helt och hålet nu! Ska vell sitta hemma tills jag rutnar och dörr kanske? Eller vad äre folk vill med mig? Ingen som vill mig gott? VAD ÄRE FÖR JÄVLA VÄRD JAG LEVER I? Aldrig kommer jag hitta en kille för jag är för värdelös för det och jag är bara totalt värdelös helt rätt i genom mig ju! Varför äre såhära? Äre menigen att jag ska ge upp? Äre menigen att jag ska läggas in som ett psyk fall? Och ligga där tills jag dörr? FÖR JAG ORKAR VERKLIGEN INTE MÅ SÅHÄRA UTAN HJÄLP :'(.


Kommentarer
Daniel

:( men carro det där om att du måste ta dig själv, du ahr inte tänkt att du kanske kan ringa och fråga om du får åka med. man kan ju inte sitta och ringa runt till alla kompisar å fråga vilka som vill åka med...

2009-03-22 @ 16:07:45
jennifer gräll

jag vill inte vara ännu mer negativ. Men har du den där inställningen så kommer ingenting funka i längden och det kommer bara bli värre. Ingen människa är ju värdelös, det är bara ditt eget sätt att se på dig själv, ingen annan har sagt rakt ut att du är värdelös ? eller är det någon som gjort det? visst du och jag är inte vänner längre. men ville bara få ut det där.

2009-03-22 @ 16:21:39
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0