18 mars 2009 onsdag

Jag har inte sovit bra i natt heller det bara svider i ögonen på mig :( men jag ska inte klaga för jag har ondare i min mag helvete :@. Men det är ju fint väder idag iallafall :) skönt det iallafall hoppas all snö bara försvinner nu! Ska till skolan idag iallafall det är ett måste annars kommer jag inte klara uven heller KOM IGEN NU CARRO ge inte upp! Mammas kompis ska ochså fort setta på min väg idag jippi :D och juste jag åkte moppe igår :D ingen vet hur kul det är Kommer kort sen igår på bloggen men syrran har korten på moilen och hon är inte hemma. Ska försöka äta lite nu, skriver mera senare !
annars finns jag alltid på mobilen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0