8 februari 2009 söndag

Iallafall igår kväll drog jenny,robin,hampus, jimmie och jag på fest i vänge totalt värdelös tycker jag, men förre det så var vi hos mig och kolla på melodifestevalen :P totalt sämst det med. Jag var glad och lycklig igår :D vet inte varför men jag var bara det :D inte ofta jag är det men jag var iallafall det igår :D jäklans roligt tycker jag.

Tänkte ochså lägga in lite nya kort idag :P haha.. Är skit dålig på att lägga in nya kort JAG VET ;P men på min mig om ni tycker jag är alldeles för seg ;)

-


Pontus ( pg ) Trodde han skulle bli brun om han sola under en lampa? Haha :P
Men det bli ju varm som när man solar :s :P hahaha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0