2012 - 07 - 18

Nu har det hänt mycket i mitt liv sen jag skrev sist. Har sagt ifrån min kontakt person och ansökt om ny och har redan fått en ny gick super snabbt chokad att det gick så fort men super bra att det gick så fort :). Har börja träffa henne lite gran känns konstigt men jag hoppas att det kommer gå bra. Den stora nyheten är att jag börjarn på sams den 2 augusti längtar så himla mycket dit jag vill börja nu så himla tråkigt att bara gå hemma och inte göra någonting om dagarna. Sen så har det blivit så att vi inte har kunna åkt i väg på något för mammas bil har gått sönder och är på lagning och kommer inte bli klar fören i slutet på den hära månaden om inte senare en då :( så har varit hemma hela sommaren :(. Våran älskade hund har varit sjuk och legat inne på ultuna en natt :( men nu är han på bättrings vägar :D. Men Jocke och jag fundera på att åka upp till min mormor och morfar någonting till deras sommar stuga har inte träffa dom på hela sommaren nästan :( så jag hoppas Jocke och jag åker upp dit någonting.
Jag och Joachim på hans student <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0