30 januari 2012

Hej!
Idag äre ingen bra dag känner att jag bara skulle kunna lägga mig ner och inte göra någonting, en son dag som jag är "inne" i mig själv bara stänger ute alla andra, Det är inte bra jag måste lära mig att hantera mig själv när jag inte orkar. Skolan idag var inte toppen gick bra men prata inte med någon satt för mig själv och jobba och hörde hur dom andra prata och jag kännde ilskan inom mig och ville bara att dom skulle vara tysta, men man måste ju få prata det vet jag bara det att jag blir så arg jag ville ha lugn och ro. Sluta med att jag inte klara av att jobba så strunta i det och börja tänka på annat och tog upp min mobil telifon den gör mig lugn. När skolan var slut sa jag inte ens hejdå utan jag gick bara fult av mig men jag orkade inte med någon. Jag gick till banken och fixa mitt bankomat kort så nu funkar det iallafall skönt!!! 
Så idag ska jag inte göra ett skit utan bara vara hemma och tare lugnt, ska tända ljus och bara ta hand om mig själv.

Sen måste jag berätta en positiv sak. JAG HAR BÖRJA PRAKTISERA OCH DET GÅR TOPPEN BRA. Jag har ju inte klara av att ha praktik men nu går det bra för första gången i mitt liv, är stolt över mig själv. Jag hoppas det håller i sig verkligen!
Jag är på ett hunddagis :).


Måste ochså berätta att jag har varit till ulleråkers psykiatrin för första gången och det gick jätte bra hade mamma med men det verkar bra där. Känns som om jag kommer få toppen bra hjälp, ska ju som sagt gå där resten av mitt liv och få hjälp av dom om jag vill och det vill jag verkligen.

utan er ingen mig
annika
joachim
jessica
moa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0