2012 - 02 - 10

Hej!
Imorgon är det hela 3år sen min syster fick barn och inte vilket barn som helst värdens bästa Moa kom till värdens då :). Så imorgon blir det kalas för Moa och för min syster som fyllde för en vecka sen :) kommer bli toppen roligt. Just för Moa nu när hon börjar tycka att det är roligt att öppna paket och så :) fika och allt roligt som kommer vara imorgon :) blir så mycket roligare när dom är små och fyller år tycker jag :) så roligt att köpa prestenter då :) så idag ska Jocke och jag till ikea och köpa Moas present :) roligt.
annars idag ger jag styrke kram till min älskade storasyster, du och jag mot allt!
Min storasyster vad skulle jag göra utan henne? hon har lärt mig så mycket och kommer alltid att göra det. Ser ju upp till henne. Jag älskar dig.
Ni kan ju alltid kolla in hennes blogg : http://dreamrecalllev.blogg.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0