2012 - 02 - 09

Hej!
Jag har tagit bort min praktik nu tror bara inte jag klarar av det just nu vet inte varför? Men ska till sams den 27nde februari och prata med dom och se om dom har något att erbjuda eller vad dom tycker jag jag göra. Skolan går jag i till sommaren sen slutar jag ju där med så är lite orolig vad jag ska göra efter. Tanken på att jag nog inte klarar så mycket som det verkar nu så vet jag inte själv vad som skulle passa mig? Jag känner mig vilsen i mig själv just nu inget ovanligt har gjort det förr med.
Jag skulle vilja umgås med folk som är "lika" mig eller hur man ska förklara det är något som jag tror skulle lätta mig.


för mycket tankar


Kommentarer
Jessica

Det är bara o höra av dig om du vill prata eller ses eller nått!

styrkekramar till dig!

2012-02-09 @ 18:25:45
URL: http://jessicaholmgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0