2012 - 02 - 07

Hej!
Jag undrar verkligen vart värden är på väg jag blir bara så arg på människor som inte kan fatta saker och ting USCH!


Skolan funkar sådär just nu igen, hoppas bara att det vänder snart.
Praktiken funkar inge vidare fick panikångest i torsdags usch och fy säger jag bara, det är en son hemskt kännsla går nästan inte att beskriva hur det känns. Det enda jag säger är att det känns som om någon står på mitt bröst och hopar. Får se hur det går den hära torsdag fredag! jag ger inte upp. Jag tror bara inte jag är reda att praktisera enu jag tror jag måste göra något annat först, som att kanske gå på iris? eller sams? det är dom ställerna jag bara vet någon som läser som vet något annat ställe? jag uppskatar all hjälp jag kan få av alla människor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0