20 april 2012

Usch vilket skit väder det är idag :( regn/snö jag vill ha värme nu men det kommer vell med tiden men man behöver ju lite sol. Var till ikea igår köpte ett överkast och ljus. Imorgon ska vi till min kusin som fyller år annars ska jag inte göra ett dug den hära helgen känner inte för att göra något alls blää på allt just nu känner jag. Vi ska fixa lite saker till Joachims studen, mamma ska klippa Joachim så han ser normal ut.
Man blir helt konstig av att bara gå hemma hela tiden har ju gått hemma nu som sagt sen i tisdags jag blir helt tom i hela huvudet och känner bara hur jag sjunker i hop och ensamen jag är. Igår kännde jag mig så himla ensamen, tänker tillbaka på allt och känner hur stark jag blivit men endå så känner jag mig så svag just nu men det gör jag när jag bara går hemma och inte träffar någon! Så less på det hära nu! Varför orkar jag inte göra något åt det? varför vågar jag inte göra nåogt åt det? FAN så less


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0