5 oktober 2011

Skolan går toppen bra förutom att jag är jätte less på den vill börja jobba göra saker som jag ser är bra. Jag måste ta mig i kragen och fixa det hära nu, det är mitt mål nu! Jag måste ju berätta att jag går i skolan 3dagar i veckan nu :) plus att jag har 2 nya ämnen :) SO och BILD. Så på tisdag går jag en jätte lång dag från halv 9 till 2 jag faktist inte sist jag gick så länge i skolan utan att bli trött. Eller trött vart jag men inte arg och trött som jag jämt annars vart. Jag hoppas att det kommer funka bra tiden som är kvar nu :).




sen kommer vi till delen som inte många förstår med mig min handeikap låter konstigt tycker jätte många när jag säger så men det är ju sanningen om mig jag har ett handikap och kommer alltid att ha det med mig vad jag en gör för att få bort den kommer jag aldrig att lyckas med. Ibland önskar jag att jag är som alla andra som jag brukar uttrycka mig. Men sanninegen är den att jag själv måste verkligen acceptera att jag har ett handikap det är inte lätt att acceptera kan jag ju bara säga. Jag har en idag inte acceptera det jag hoppas att tiden kommer snart så att jag lär mig acceptera den jag vill göra det men det går inte på något vis.
Jag har jätte mycket frågar om min ADHD/ADD men inga svar? Jag har svårt att fråga andra om hjälp just med min adhd tycker det är pinsamt. Det är något som kommer mer och mer har jag kännt jag tycker det är pinsamt. MEN VAD I HELVETE ÄR DET SOM ÄR PINSAMT? ställer jag mig frågan sen. Jag är ju inte direkt ensam om att ha det jag känner ju många som har det, men endå sitter det i huvudet att det är lite pinsamt!!!! Ibland bara hatar jag min medecin tänker att jag vill vara som alla andra VILL VARA NORMAL !!!!

Jag vill kunna gå i en vanlig skola
jag vill kunna klara av att jobba
det är en son förjävla stor del i mig som svider och gör fruktansvärt ont, svårt att förstå men för dom som har diagnos är det inte svårt att förstå!


jag önskar jag var normal det är något jag tänker på ofta.


Kommentarer
jennifer gräll

caroline, du är en helt underbar person. glöm aldrig det.

2011-10-17 @ 23:30:35
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0