2011 - 06 - 07

Jag har ju som sagt sluta med antideprisiv super stolt över mig själv som sagt :) det funkar toppen bra utan den.
Livet rullar på och på fredag är det sommarlov skönt men tråkigt för det är många som slutar på skolan :(.
Ska ochså säga att imorgon ska jag till Västerås så hoppas på toppen väder imorgon med :) ska åka buss dit nervös är jag med, men jag vet att det kommer gå super bra :). Har ju en son snäll Mormor och Morfar som ställer upp med hundvakt. Sen när jag kommer hem ska jag ha Moa min syster bort med sin klass :)!
Mamma fyller år på fredag och min kille fyller år den 18onde :).
Annars är livet på topp :) känns att man lever för man är aldrig ledig känns det som. Imorgon måste livet vara så med.
kram


Kommentarer
Falkmiriam

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-09-23 @ 15:47:16
URL: http://falkmiriam.blogminds.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0