2011 - 07 - 29

Livet är fortfarande upp och ner men jag deppar inte för det bara lite små ledsen till och från, därför är jag med människor som får mig att må bra och inte tänker på det dåliga. Men nu är det så att min pojkvän har åkt på fotbolls läget över helgen :( tråkigt så jag vet inte vad jag ska göra i helgen. Har Varit med Madde,Jonas och Jocke sen i onsdags :) mycket trevligt måste jag säga :) dom har sovit här tills idag för mamma åkte bort några dagar, skönt att vara ifrån henne och känna att jag kan vara utan henne jag är grymt stolt över mig själv.
Jag trode aldrig att det skulle gå så fort som det har gjort nu när hon varit borta känns som om det bara är en dag eller så. Visligen har hon inte kommit hem en och jag sitter tom i magen en ska vell gå och göra något och äta snart. Skönt att vara själv men det är väldigt tys och tomt voven åkte ju med mamma så det är tomt tomt JÄTTE tomt verkligen.
Jag är så glad över alla undebara människor runt om mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0