9 januari 2011 söndag

Hej nya året!
Jag vet att jag är så sjukt dålig på att skriva i min blogg men när jag inte mår bra så skriver jag inte i min blogg för då blir det bara fel, jag mår bara sjukt mycket dåligare om jag skriver det jag mår dåligt över.
Men jul och nyår har varit väldigt trevligt och bra, nyår var vi bara hemma och åt och tog det lungt grymt skönt tycker jag det var länge sen man bara var hemma och åt god mat och bara mys hemma på en nyår :). Jag fick jätte fina julklappar :).
Ska berätta lite om mitt liv hur allt ligger till.
Min syster och hennes dotter bor här nu tills deras lägenhet är klar och det är den i februari någon gång, sen bor min kusin här med.
Så det är väldigt mycket i huvudet på mig hela tiden, aldrig en lugn stund känns det som och det är väldigt jobbigt ibland och jag är jätte glad att skolan börjar på tisdag för mig :). Jag känner mig tryg och kan släppa allt jag har i huvudet när jag är där underbart skönt är det :).
Jag skrev förut att jag hade så jobbigt att äta och att jag kanppt kan göra det ibland, nu ska ni få höra på något roligt här jag är grymt hungrig/sugen på något hela tiden och äter hela tiden på något :). Jag är så grymt stolt över mig själv att det äntligen har vänt med maten i mitt liv :), Medecinen funkar jätte bra nu ochså :).


Kommentarer
Jessica

Vad roligt att det funkar bättre! :)

2011-01-09 @ 17:04:05
URL: http://http:/adorablebitch.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0