22 januari 2011 lördag

Igår så bestämde jag mig för att jag skulle åka ner på stan imorgon så i morse när jag vakna så gick jag upp och åt frukost, sen så väckte jag Jocke och fråga om han skulle med och först skulle han inte men efter att jag suttit och tjatat på han så följde han med mig och Moa ner på stan :). Det var väldigt mysigt och trevligt tycker jag, lite folk och allt gick super bra för oss :) Jocke köpte 2 tjock tröjor super bra :). Jag köpte 2 tröjor och sen köpte jag skor, byxor, mössa och sen godis ;), sen gick vi och åt på jalla super gott sen åkte vi hem :) så otroligt mysigt att bara åka ner på stan tidigt och sen vara hemma tidigt med :).
Nu sitter jag här vid datan och Jocke åkte iväg med sin pappa för att jobba, får se när han kommer sen då. Annars idag har jag ingenting planerat faktiskt.
livet är för banat tungt men det kommer vända jag vet det och jag ser framåt. Skola på måndag & tisdag super kul ser fram i mot det faktiskt :).
Måndag - skola
Tisdag - skola
Onsdag - ha moa, på kvällen attention :)
Torsdag - ha moa
Fredag - träffa kontaktperson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0