18 januari 2011 tisdag

Ingen skola för mig idag, det är för mycket nu alldeles för mycket jag klarar det hära inte alls längre! Nu får det vara nog tycker jag, ingen människa är stark och klara allt i värden och inte ens jag gör det fast jag är väldigt stark av mig. Igår kväll då kom det som en bomb och jag kände att det verkligen inte gick mera så jag gick hemifrån ett tag kände att jag behöver prata med någon så jag gick till mormor och morfar och börja stor grina när jag kom innan för dörren där. Jag berätta allt för dom det var underbart att få prata med dom min mormor  och morfar är helt underbara jag älskar dom!
Idag så kände jag att skolan inte var någon bra ide så jag vart hemma vilket lärarna fattar för att jag berätta allt för dom igår, min skola är helt underbar verkligen !!
Men känner mig lättnad idag iallafall har en son för jävla huvud värk bara men det är vell för att jag var så ledsen igår och plus att jag gått och hållt på det hära ett par dagar så då får jag huvudvärk.
Idag blir det till att ta det lungt bara, kanske tar en tur för bi mormor och morfar och pratar lite med dom idag med. Kan kännas skönt dagen efter att prata med dom igen.
Med Joachim vid min sida klarar jag allt!
Moa är min bästaste lilla vän :) hon är så söt, hon ska ha all lycka i  värden :). Jag älskar den lilla söta flickan så mycket :) jag är en son stolt Moster till henne verkligen :).
min syster Jessica henne skulle jag kunna skriva jätte mycket om så mycket hon gjort för mig verkligen, den bästa mamman och den bästa storasystern i värden enligt mig iallafall :) och vad alla andra säger skiter jag i faktist! jag älskar dig min bästa syster!
Min mamma, ja vad ska jag skriva om henne kan skriva så mycket! Utan henne i mitt liv skulle jag nog inte leva idag tror jag det är hon som hjälpt mig med allt! Jag älskar min mamma mer en allt annat i värden verkligen!
Utan er fyra vet jag inte vad mitt liv skulle vara utan er, NI ÄR BÄST & JAG ÄLSKAR ER MER EN ALLT !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0