12 januari 2011 onsdag

Hej. jag är jätte dålig på att skriva i min blogg, men jag har så grymt mycket i mitt huvud just nu som bara vill ut men jag vet inte till vem jag ska vända mig till? Känner mig liten och instängd bara för att jag inte pratar med någon men som sagt känns inte som om det finns någon jag kan prata med? Jag känner att ingen fattar sig på mig, så då stänger jag in det i mitt huvud för mig själv och då slutar det med ilska som bara kommer ut sen. Jag måste ta och tänka över det hära nu vem jag ska ta och prata med, antingen blir det till att ta kontakt med psykologen jag gick hos förr, annars har jag ingen annan jag skulle kunna prata med tror jag som skulle fatta vad jag menar med allt jag känner/tänker.
Jag går i skolan måndag - tisdag sen är jag bara hemma fredagar träffar jag Sara annars sitter jag bara hemma nästan? Det är inte bra jag vet det, men det börjar bli som det var förr för mig nu jag gör det jag ska annars bara hemma, måste börja ta tag i mig själv och göra något med mitt liv fast jag känner att jag inte kan det själv faktiskt. Så hur ska jag ta mig till nu? Det vet jag inte själv just därför tror jag att jag ska ringa ett samtal imorgon och fixa så jag får komma och prata med en som förstår mig och kan hjälpa mig lite och ge mig råd hur jag ska tänka/göra med vissa saker.
livet är otroligt jobbigt just nu, det är ju så ibland men jag känner att jag behöver ha någon som kan säga till mig så jag blir starkare fast jag brukar kunna bli grinig först, men nu känner jag mig starkare och förstår lite mera och vet att det bara är hjälp jag får när du säger så till mig. Jag behöver dina hjälp & råd nu!!


Kommentarer
Jossan

Om det är väldigt jobbigt och du känner dig ensam så kan du ringa eller smsa mig. Även fast vi inte har någon kontakt nu så hade vi det förut och vi litade på varan, du kan lita på mig nu med. Jag menar inte att du MÅSTE utan att om du VILL så finns jag här. Alla behöver någon och jag ställer upp för dig, det vet du! KRAM

2011-01-13 @ 12:52:53
URL: http://runawaybitch.blogg.se/
Leia ♥

Du får prata med en kurator eller något.

2011-01-14 @ 13:30:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0