3 februari 2011 torsdag

Jag fick en massa tankar i huvudet när jag städa i lådorna hitta lite gamla saker som gjorde att det satt igång en massa tankar i huvudet och jag fick jätte ont i magen :(. Sitter ensam i soffan nu och tänker och kände att jag ville skriva lite gran då.
Tiden går så otroligt fort faktiskt det kom upp en bild på när David låg på sjukhus och allt som hände då :( det gör så ont i hjärtat när det kommer så. Självklart finns det hela tiden i huvudet men ibland kommer det mer tankar om det och det gör så fruktansvärt ont i mig och tänker på familjen. Det känns som om det var igår verkligen minns det så bra kommer aldrig att glömma det!
Jag hoppas du har det bra där uppe David, tänker på dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0