8 september 2010 onsdag

Hejsanhej!
Jag mår lite bättre idag fast jag ska igentligen inte säga något för dagen har precis börja så det kommer vell med dagen att jag inte mår bra men en så länge har jag bara grymt ont i ögonen ett bra täcken hittils enligt mig iallafall :). Jag måste bara säga en sak jag har inte träffa min vän Jennifer på ett bra tag och jag saknar henne jätte mycket det är jobbigt att vi bor en bit i från varandra :( tycker inte om det !!!! Plus att hon har ganska mycket i skolan så då har hon inte riktigt tid och sen går hon långa dagar TRÅKIGT! Sen umgås vi inte ett dug med samma kompisar så då blir det enu mera att vi inte träffas så mycket SKIT på det tycker jag iallafall! Min enda vän som jag verkligen litar på just nu känns det som, inget illa menat åt min andra kära vänner.

flytta flytta flytta flytta!


JAG SAKNAR DIG JENNIFER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0