7 september 2010 tisdag

Som sagt är skola idag för mig men det vart inte så, är hemma för att är sjuk fyfan säger jag bara hatar det. Endå så är jag inte jätte dålig men känner mig svag i hela kropen och så grymt ont i ögonen sen har jag npg lite feber med. När jag ringde till skolan så sa dom att det inte bara var jag som var hemma det var flera stycken som hade ringt och sagt samma sak som mig så det är någe virus som går nu :( usch, Idag har jag iallafall inte sådära jätte onti huvudet som jag haft men det kanske är för att jag har tagit det lungt idag och ska göra det tills jag känner mig helt frisk för det är så vidrigt att känna en son otrolig huvud värk och som inte hjälper med något :(. Har bara ätit lite gran med är inge sugen på något eller känner hunger :(, men så äre när man är sjuk!
Har iallafall plocka undan lite och plocka i duskamaskin och tvättmaskin men känner mig helt slut efter det!

flytta flytta flytta flytta !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0