3 september 2010 fredag

Nu har jag kommit hem från stan vart att vara i stan länger en jag trodde men det var trevligt :). Min syster kom så vi gick och kolla lite i affärer sen gick vi och åt mat :). Sen ikväll blir det ju bio var länge sen jag och min syster gjorde något själva som idag bara vara på stan det gör mycket Moa är nästan alltid med men det gör ju inget men det kan vara mysigt att göra något bara jag och min syster liksom :). Så jag hoppas vi får en lyckad dag verkligen :) hitils har den varit det hoppas det håller i sig och att det blir lika bra ikväll! Jocke ska vara hemma och kolla på fotboll sverige spelar ju liksom haha så han sitter vid tven hans älskade kompis Jimmie skulle vell komma och kolla med han, dom är lika galna så det blir nog bra för dom två ;).
Köpte inget i stan för jag glömde mitt kort hemma :@ jävla bajs men sont är livet det var en mening med det med säkert haha ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0