28 september 2010 tisdag

Hejsanhej!
Har varit i skolan idag, känner mig helt slut i kropen vet inte om det är något virus kommit in i min krop känner mig iallafall sjukt seg, sen har jag som en konstig vet inte hur jag ska förklara men när jag går så blir det att jag nästan spyrr fast jag gör inte det, det kommer som upp bara saliv. Vet inte om det är magkatar eller om det är något annat? Sjukt konstigt iallafall så kan inte göra någonting :(. Men det gick bra i skolan iallafall :) tur det.
Livet rullar på som vanligt annars..

måste bara få skriva en sak, vad äre för fel på folk? Jag är så grymt trött på det hära trodde det var över men trodde fel tråkigt ..

juste har inte berätta att jag köpt en ny vinter jacka :D jätte fin !!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0